Teenused

Sotsiaalmeedia

Ettevõtteid, kelle jaoks sotsiaalmeedia vajalikkus on veel küsitav, jääb iga aastaga aina vähemaks. Facebooki-lehed ja muud sotsiaalmeedia kanalid pole enam ainult tarbijakommunikatsiooni viljelevate ettevõtete pärusmaa. Pangad, konsultatsiooniettevõtted, ehitusfirmad, lobby-organisatsioonid, riigiasutused – kõigil on teemasid, mida arutada oma jälgijate ja fännidega sotsiaalmeedias.

Sotsiaalmeedia loob unikaalse võimaluse olla pidevalt kohal seal, kus on organisatsiooni sihtauditoorium. See ülimalt orgaaniline keskkond teeb ettevõtted küll varasemast haavatavamaks, kuid avatuse ja 24h toimiva infokeskkonnaga kaasnev kasu on seda üldjuhul väärt.

Nii abistame ka meie oma kliente sotsiaalmeedia suhtluse korraldamisel – nii sotsiaalmeedia lehtede loomisel, sisuplaanide väljatöötamisel kui ka igapäevasel haldamisel. Ühtlasi anname nõu, kui sotsiaalmeedia kanalites vallandub mainekriis, mis võib paisuda laiemaks kui pelgalt ühekordseks postituseks.

Võta meiega ühendust, kui:
- kaalud, kas sinu organisatsioon vajab sotsiaalmeedia lehekülge või mitte
- soovid koostada enne lehekülje avamist sotsiaalmeedia strateegia ja „käitumisreeglid“ organisatsiooni töötajatele
- vajad koolitust sotsiaalmeedia suhtluse teemal
- soovid meie abi sotsiaalmeedia plaanide koostamisel ja lehekülje haldamisel
- vajad huvitavaid ideid, kuidas kaasavate postitustega huvitavat sisu ja uusi fänne saada
- soovid arutada muid sotsiaalmeedia kasutamisega seotud küsimusi.