Eesti toit sai uue veebilehe
2015. aasta suvel toimunud riigihanke tulemusena said Newton
ja PR Strategies Maaeluministeeriumilt austava ülesande luua uus Eesti toidu veebileht.
Uue veebilehe peamine märksõna on isukommunikatsioon – seadsime endile eesmärgiks luua leht, kus kõige kandvamat lugu räägivad suured pildid värskest ja hõrgutavast Eesti toidust läbi nelja aastaaja. Leht sai ka kauni sini-must-valge logo, millel ilutseb Eesti toidu kampaania hüüdlause „Ma armastan Eesti toitu“.
PR Strategies kandis hoolt selle eest, et leht oleks täidetud huvitava infoga. Koostasime tekstid, mis tutvustavad Eesti peamisi toiduaineid, kirjeldavad toidu valmimist talus, tööstustes ning kutsuvad üles maitsma head Eesti toitu siinsetes restoranides ja kohvikutes. Lehel said sõna ka inimesed, kes on Eesti toidu suurimad fännid – kokad, ettevõtjad, poliitikud ja paljud teised nimekad eestimaalased, kelle hinnangul on värske Eesti toit asendamatu vara.
Külastajad leiavad Eesti toidu lehel tänavu septembris esmakordselt aset leidva Eesti toidu kuu üritustekalendri ning ülevaate restoranidest, kus saab Eesti toidu kuu raames maitsta taskukohase hinnaga mõnest Eesti toiduainest valminud gurmee-rooga.
Samuti on Eesti toidu uuel veebilehel valik retsepte – nii Eesti peakokkade soovitused moodsa Eesti köögi peente pearoogade ja suupistete valmistamiseks kui ka traditsioonilised retseptid juba aastasadu meie toidulauda katnud toitude tegemiseks.
Head lugemist ja head isu!
www.eestitoit.ee
Foto: eestitoit.ee
-
09.10.2019
Kuidas ühest Eesti IT-firmast sai minu lemmikklient -
17.09.2019
Tähistasime Kalev SPA uuenemist meeleoluka avapeoga -
15.08.2019
2019. aasta suvi möödus jalgratta seljas -
18.06.2019
Koolitasime hotellijuhte mõjuliidritega koostööd tegema -
07.06.2019
Avatud Tööstuste Nädala avaüritusel pöörasime tähelepanu noortele -
06.05.2019
PR Strategies kutsub suveks praktikale! -
15.04.2019
Tootjad hakkavad piirama suhkru sisaldust -
14.01.2019
Tõime fookusesse peresõbralikud tööandjad -
04.01.2019
Juhtisime Fazeriga tähelepanu jätkusuutlikkusele -
13.12.2018
Tutvustasime disainihuvilistele Iittala Raami kollektsiooni -
25.11.2018
Eesti kokk lõi McDonald’s restoranile burgeriretseptid -
12.11.2018
Tõstsime teadlikkust tööohutusest -
01.11.2018
PR Strategies aitab avada ARSi -
23.07.2018
Elamuarendusettevõte Bonava tutvustas Uus-Mustamäe elupiirkonda -
29.06.2018
Aitasime avada Tallinna Lennujaama Duty Free poe -
25.06.2018
Volkswagen tutvustas oma uut lipulaeva – Touareg maasturit -
23.04.2018
Aitasime taas ühe õnneliku jalgpallifänni MM-finaalile -
06.01.2018
Kaarli Hambapolikliinik tähistas 20. juubelit -
24.11.2017
Pöörasime Toiduliiduga tähelepanu sealiha kasulikkusele -
27.10.2017
HKScan korraldas esimese Ärifoorumi -
20.09.2017
Iittala Taika kollektsioon tähistas 10. sünnipäeva -
14.08.2017
Toiduliit tähistas Balti Jaama Turul piimapäeva -
19.07.2017
Volkswagen esitles Eestis oma uut mudelit Arteon -
01.01.2017
Oskuste aasta otsib leevendust töökäte puudusele -
27.10.2016
Värviline lehm kutsus eestimaalasi piima jooma -
26.10.2016
Esmakordselt selgusid parimad praktikandid -
21.10.2016
Toidutööstused avasid huvilistele oma uksed -
06.10.2016
Fazer kinkis kolmele tuntud naisele šokolaadimaali -
13.09.2016
Korterelamu sai nurgakivi tantsupeo saatel -
08.08.2016
Eesti armsaima paari konkursil osales üle 200 paari -
01.12.2015
Sotsiaalministeeriumi kampaania „Kui välisriiki, siis targalt!“ oli edukas -
24.11.2015
Canon tõi Tallinnasse Baltikumi ja Skandinaavia tehnikaajakirjanikud -
20.11.2015
PR Strategies viis läbi piima tervislikkuse teavituskampaania -
11.09.2015
Eesti toit sai uue veebilehe -
24.08.2015
PR Strategies sai Hill+Knowlton Strategies’i ainuesindusõiguse Eestis -
30.05.2015
McDonald’s burgeri soovijad seisid sadu meetreid järjekorras -
06.05.2015
Lipumärgi tuntus kasvas aastaga hüppeliselt -
29.04.2015
PR Strategies meeskond pälvis Toiduliidu konverentsil kiitust -
13.03.2015
Hill+Knowlton Strategies töötajad jätkavad iseseisva agentuurina