Tõenäoliselt aasta parim PR-üritus
Põhjanaabritel on üks imeline küla nimega Koskenkorva, kus valmistatakse samanimelist viina ning kus sünnivad igal aastal vägevad kogemusüritused koos metsamatkade, õpitubade, marjakorjamiste ja hea söögi ning joogiga. Aastast aastasse kulgev traditsioon, kuhu soovivad paljud kutset saada.
Sel suvel õnnestus meil legendaarne Koskenkorva lõikuspidu ka Eestis korraldada!
Ühel sumedal augustikuu päeval viisime joogikultuuri austajad Raplamaa kaunimaid paiku nautima, ilma et nad ise teaksid täpselt, kuhu see retk neid viib.
Päeva alustuseks viis taimevõlur Maret Allikas kõik külalised korilustiirule metsikute vaarikate magusa lõhna, vetruva sambla ja mesilastest sumiseva kanarbiku embusesse. Tiiru lõpuks jõudsid metsaenergiast laetud korilased metsabaari, kus Koskenkorva brändisaadiku Mikael Karttuneni vilunud käe all valmisid esmaklassilised ja kosutavad zero-waste kokteilid ning metsapoole maitsetest inspireeritud toidulaua kattis Hele-Mai Alamaa. Selle kõige taustaks lõi müstilisi helisid hang-trummi tituleerimata kuningas Johannes Ahun.
Enne järgmisele retkele asumist said kõik külalised varem korjatud lilledest, taimedest ja marjadest valmistada päris enda tõmmise või maitseviina.
Akud metsas laetud, oli aeg sõidutada külalised Ants Uustalu Ööbiku Gastronoomiatallu. Soomlaste legendaarne Mölky, kokteilimeistriklass (kujuta ette: valgetele kleitidele ja pluusidele lendavad maasikakokteilised sheikerid, eksperimentaalsed kokteilid ja ka täielik maailmaklass, mille Mikael oleks kohe mõne kokteilibaari menüüsse saatnud) ning kohalikku toorainet ausse tõstev kulinaarne retk viis päeva mõnusas meeleolus õhtusse. Päikeseloojangul süttis heinamaal praksuv lõke ning külalistele andis intiimse kontserdi Eesti kõige tuntum Raplamaalt pärit muusik Vaiko Eplik. Mees, kitarr, sume hääl, praksuv lõke, ritsikate kõrvulukustav sirin ja loojuv Raplamaa päike.
Vaid sinu jaoks on kuskil keegi mõeldes, et kuhu sa jääd, et kuhu sa jääd?
Südaööl veeres bussitäis õnnelikke inimesi tagasi pealinna poole, veripunase päikese viimased kiired päeva öösse saatmas.
Kosmiline arv töötunde, heinapakkidest istumisaluste, lava ja metsabaari ehitamist, mitmeid päevi ideaalse metsabaari asukoha otsinguid Raplamaal, tunde metsabaari ehitamist ja mõnuga logistilist akrobaatikat – me ei vahetaks seda millegi vastu! Seilame siiani selle suure õnnestumise ja positiivse tunde laineharjal. Kuigi aasta pole veel läbi, oli see osalejate meelest aasta parim PR-üritus!
Vaata fotomeenutust lõikuspeolt siit: https://www.facebook.com/PRStrategies/posts/622021056289170Rohkem selliseid usaldavaid kliente, ägedaid külalisi ja mõnusaid hetki!
Järgmise lõikuspeoni!
- 
                  22.02.2024
 PR Strategies koostas ohtlikele ja suurõnnetuse ohuga ettevõtetele teavitusjuhised
- 
                  09.01.2024
 Külaliste nimekirjast kingikottideni ehk kuidas luua mõjusaid influencer-üritusi?
- 
                  27.10.2023
 Üritus, mis viis osalejad kuule
- 
                  20.10.2023
 Makita uue lao- ja büroohoone suursugune avamisüritus
- 
                  12.07.2023
 Rattarikka reede algatus innustas õpilasi rattaga kooli sõitma
- 
                  11.05.2023
 Fazer Musta leiva metsamatk
- 
                  12.04.2023
 Anora uusaastapidu
- 
                  24.10.2022
 Tõenäoliselt aasta parim PR-üritus
- 
                  30.12.2021
 Kuidas pandeemia ajal suurejooneliselt juubelit tähistada?
- 
                  06.12.2021
 Aitame Justiitsministeeriumil taastavat õigust populariseerida
- 
                  29.10.2021
 Linnud, leopardid ja värvipritsmed ehk Oiva Toikka seni avaldamata kollektsiooni esitlus Eestis
- 
                  08.01.2021
 Elu on liiga lühike, et nautida keskpärast!
- 
                  26.10.2020
 ABOUT YOU lansseering Eesti turul - meie seni mahukaim mõjuisikute kampaania
- 
                  15.04.2020
 Lõime Botaanikaaeda hubase matkaplatsi
- 
                  01.03.2020
 #samapaljuinimene kampaania tõi esile päris inimeste lood
- 
                  20.12.2019
 Kuidas mitte kaotada kriisi korral jalgealust?
- 
                  19.11.2019
 Esitlesime Fazeri uut palaleiba ajakirjanikele
- 
                  09.10.2019
 Kuidas vähetuntud IT-firmast sai mu lemmikklient?
- 
                  17.09.2019
 Avasime meeleoluka peoga uuenenud Kalev Spa
- 
                  15.08.2019
 2019. aasta suvi möödus ratta seljas
- 
                  18.06.2019
 Koolitasime hotellijuhte influencer-turunduse teemadel
- 
                  07.06.2019
 Avatud Tööstuste Nädala avaüritusel pöörasime tähelepanu noortele
- 
                  06.05.2019
 PR Strategies kutsub suveks praktikale!
- 
                  15.04.2019
 Tootjad hakkavad piirama suhkru sisaldust
- 
                  21.03.2019
 PR Strategies pälvis Kuldmuna!
- 
                  14.01.2019
 Tõime fookusesse peresõbralikud tööandjad
- 
                  04.01.2019
 Juhtisime Fazeriga tähelepanu jätkusuutlikkusele
- 
                  13.12.2018
 Tutvustasime disainihuvilistele Iittala Raami kollektsiooni
- 
                  25.11.2018
 Eesti kokk lõi McDonald’s restoranile burgeriretseptid
- 
                  12.11.2018
 Tõstsime teadlikkust tööohutusest
- 
                  01.11.2018
 PR Strategies aitab avada ARSi
- 
                  23.07.2018
 Elamuarendusettevõte Bonava tutvustas Uus-Mustamäe elupiirkonda
- 
                  29.06.2018
 Aitasime avada Tallinna Lennujaama Duty Free poe
- 
                  25.06.2018
 Volkswagen tutvustas oma uut lipulaeva – Touareg maasturit
- 
                  23.04.2018
 Aitasime taas ühe õnneliku jalgpallifänni MM-finaalile
- 
                  06.01.2018
 Kaarli Hambapolikliinik tähistas 20. juubelit
- 
                  24.11.2017
 Pöörasime Toiduliiduga tähelepanu sealiha kasulikkusele
- 
                  27.10.2017
 HKScan korraldas esimese Ärifoorumi
- 
                  20.09.2017
 Iittala Taika kollektsioon tähistas 10. sünnipäeva
- 
                  14.08.2017
 Toiduliit tähistas Balti Jaama Turul piimapäeva
- 
                  19.07.2017
 Volkswagen esitles Eestis oma uut mudelit Arteon
- 
                  01.01.2017
 Oskuste aasta otsib leevendust töökäte puudusele
- 
                  27.10.2016
 Värviline lehm kutsus eestimaalasi piima jooma
- 
                  26.10.2016
 Esmakordselt selgusid parimad praktikandid
- 
                  21.10.2016
 Toidutööstused avasid huvilistele oma uksed
- 
                  06.10.2016
 Fazer kinkis kolmele tuntud naisele šokolaadimaali
- 
                  13.09.2016
 Korterelamu sai nurgakivi tantsupeo saatel
- 
                  08.08.2016
 Eesti armsaima paari konkursil osales üle 200 paari
- 
                  01.12.2015
 Sotsiaalministeeriumi kampaania „Kui välisriiki, siis targalt!“ oli edukas
- 
                  24.11.2015
 Canon tõi Tallinnasse Baltikumi ja Skandinaavia tehnikaajakirjanikud
- 
                  20.11.2015
 PR Strategies viis läbi piima tervislikkuse teavituskampaania
- 
                  11.09.2015
 Eesti toit sai uue veebilehe
- 
                  24.08.2015
 PR Strategies sai Hill+Knowlton Strategies’i ainuesindusõiguse Eestis
- 
                  30.05.2015
 McDonald’s burgeri soovijad seisid sadu meetreid järjekorras
- 
                  06.05.2015
 Lipumärgi tuntus kasvas aastaga hüppeliselt
- 
                  29.04.2015
 PR Strategies meeskond pälvis Toiduliidu konverentsil kiitust
- 
                  13.03.2015
 Hill+Knowlton Strategies töötajad jätkavad iseseisva agentuurina

