McDonald’s burgeri soovijad seisid sadu meetreid järjekorras

McDonald’s Eesti korraldas PR Strategies eestvedamisel mais üliedukad üritused, kus järjekordadesse kogunenud burgerisõbrad valmistasid rõõmu nii korraldajale kui üritusi kajastanud meediaesindajatele.

16. mail püstitati Rotermann City kvartalisse suur pop-up vabaõhurestoran, kus grillidel valmivaid tasuta gurmee-burgereid tuli sööma paartuhat inimest. Asjaolu, et burgerite valmistaja oli McDonald’s, oli kiivalt hoitud saladus ning külastajad kinnitasid kõik, et nii häid burgereid ei ole võimalik Eesti kiirtoidurestoranidest saada.

Ürituse lõpus tehti külastajate suureks üllatuseks teatavaks, et 100% veiselihapihviga grillburgereid valmistas ei keegi muu kui McDonald’s. 

Juba järgnenud nädalal, 20. mail tähistas McDonald’s 20 tegevusaasta täitumist Eesti turul, mispuhul korraldati neljas McDonald’s restoranis 20 minutit kestev sünnipäevapidu. 20 minuti jooksul oli kõigile huvilistele Big Mac burger, friikartulid või jäätisekokteil tasuta. Tallinnas Viru restoranis, Tartus Turu restoranis ning Narva ja Pärnu restoranides toimunud peole tulnud noored täitsid juba pool tundi enne ürituse algust nii restoranid kui ka ümbritsevad parklad ja tänavad.

Kõige pikem järjekord tekkis Tartu Turu tänava McDonald’s restoranis, kus tekkis kaks huviliste rivi – üks McDonald’s restoranist Statoilini ja teine mõnesaja meetrine rivi Zeppelini keskuse parklani. Et sünnipäevalised ei takistaks liiklust, aitas olukorda koordineerida ka politsei. 

Mõistagi pälvis sünnipäevaaktsioon ka meedia tähelepanu ning saime rõõmustada ohtra kajastuse üle nii online-meedias, sotsiaalmeedias, trükimeedias kui ka teles. Samuti tegi hüppelise kasvu McDonald’s Eesti Facebook-leht, kuhu tuli ühe nädalaga üle 10 000 uue fänni.

Uudised