Kuidas Storytel meie saladuse pidamise oskuse proovile pani

Kui hästi oskad sina saladusi hoida?

PR-maailmas tuleb seda teha päris palju ja suuremate lansseerimiste puhul ka päris pikalt.

Ühel kevadisel maikuu päeval potsatas meie turunduskommunikatsioonitiimi juhi Triinu postkasti pikaaegse kliendi soovituse saatel audioraamatuid põgusalt mainiv salapärane kiri põhjanaabrite juurest.

Esialgu väikese projektina tundunud ettevõtmise tegelik mastaap selgus alles pärast saladuse pidamist lubavat allkirja. Sellest hetkest algas kuue kuu pikkune ettevalmistustöö: turu kaardistamine, Eesti taskuhäälingute ja tegijate ülevaade, põhjalik mõjuisikute analüüs ning kampaanianäo ja brändisaadikute soovitamine koos põhjalike profiilide ja näitajate koostamisega.

Suurim väljakutse? Kuidas rääkida mõjuisikutele maailma ägedaimast projektist, mille kohta ei tohi sisuliselt midagi enne allkirja andmist öelda. Samas tuleb mõjuisikult enne allkirja andmist ikkagi põhimõtteline jah-sõna saada. Ütleme nii, et tuli leida loovaid viise...

Kaardistused tehtud ja kampaanianägu ning brändisaadikud paigas, oli aeg hakata planeerima lansseerimisüritust. Meie ürituste looja Triin teadis kohe, et see peab toimuma erilises ja üllatavas asukohas, mis haakuks raamatute ja lugude maailmaga.

KOOS galerii külastus joondas kõik tähed ning boonusena ähvardas galeriist avanev 7-meetrise laega saal panna ahhetama ka kõige rohkem üritusi väisanud mõjuisikud.

29. oktoobril saime lõpuks välja öelda saladuse, mida olime hoidnud pool aastat: „Storytel on Eestis!“

Rootsis loodud ja enam kui 25 riigis tegutseva audio- ja e-raamatute platvormi siia jõudmise tähistamiseks kutsusime galeriisse kirjastajad, raamatute sisselugejad, influencerid ja meedia.

Et viia külalised veelgi sügavamale audioraamatute ja nende mõju maailma, kutsusime üritusele esinema neurokodeerimise spetsialisti ja ajutervise treeneri Evely Raudmetsa, kes rääkis audioraamatute kuulamise mõjust ajule ning avas uute harjumuste kujundamise saladusi.

Galerii keskele seadsime üles ka hubase kuulamisnurga, kus külalised said sukelduda lugude maailma Saara Piusiga reklaamidest tuttavate oranžide mürasummutavate kõrvaklappidega.

Ja kui te nüüd küsite, kas Eestis pole juba piisavalt audioraamatuplatvorme? On küll — aga mitte sellist nagu Storytel, mis pakub üle 700 000 audio- ja e-raamatu eesti, inglise, soome ja vene keeles. Teenuse käivitamisel oli platvormil kohe üle 1000 eestikeelse audioraamatu ning see valik täieneb iganädalaselt. Muideks, kuutasu eest saad kuulata teoseid ilma igasuguste piiranguteta!

Ei tea, kuidas teiega, aga meie jaoks on oranž värv nüüd ja edaspidi märk sellest, et on aeg audioraamatuid kuulata.

 

Vaata ürituse galeriid siit!

Uudised